Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2018 23:20 - Бисер от Царица за Царица / реплика инспирирана
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1927 Коментари: 3 Гласове:
11

Последна промяна: 28.02.2018 03:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Мислите са спонтанно продължение на вдъхновените стихове на Младен (missana), и не само за четящите, а и за споделящите… независимо как…

image

image
image








Гласувай:
15



1. missana - Благодаря ти, Лекс!
28.02.2018 01:10
Изключително много съм трогнат и същевременно възхитен, че си написал нещо толкова добре продължаващо подетата от мен тема за Царицата. Бъди благословен да пишеш все така интересно и вдъхновено!
цитирай
2. lexparsy - Благо-Даря е благо-дарна дума Приятелю
28.02.2018 02:43
missana написа:
Изключително много съм трогнат и същевременно възхитен, че си написал нещо толкова добре продължаващо подетата от мен тема за Царицата. Бъди благословен да пишеш все така интересно и вдъхновено!

Аз благодаря! Заслугата чия е? Ти ме размисли. а поезията е битовна джаджа на битието с малко душевен огън и фитил... Фишек трогателен :-)
И сме трогнати, че и как?
Но сме благодарни на търсещите си и споделени мисли!
А можем да бъдем Трогнати и да пишем за всичко, и за най малкото около нас, което е Вълшебно. и незабелязано и несъзнато… и да търсим с някой да Насмислим също…
Сами сме гласовити птици, наречени от някой с имена...
цитирай
3. lexparsy - Като прегоряла курабийка виждам ...
28.02.2018 18:47
Като прегоряла курабийка виждам постинга си, в центъра на трапеза от толкова актуални и културни споделяния и съкровено споделена поезия.
Чак се радвам че има 2 отрицателни вота... и ми се иска да чуя мнението на някой извратен хейтър че да ме размисли или да му простя :-)))
Мислех да пиша сериозно по темата за произхода и смисъла на Мартеницата... дано някой друг го направи ...

Деактивирам се че да освободя място на по-благовещенски новини.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363211
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375