Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2012 10:23 - Диваче
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 3457 Коментари: 12 Гласове:
25

Последна промяна: 07.09.2012 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На Osi4kata, че се заговорихме при нея. 

Домашната котка е най-искрено готовото да умре създание. Известна е като най-големият ловец в семейството на котките, познат на планетата и сред всички други хищници - факт, известен на малцина.

image

Ловецът в котката я е превърнал
в нещо като водна капчица и тя
не спира танца в мекото си тяло,
уши, опашка, косми и мустачета
и може да изглежда твърде
позавеяна, но тя се вслушва,
просто е особено внимателна.
И може да отнеме доста време
желанието да притихне в скута ти.
Тя е особено създание, целунато
с далеко сочеща искра внимание
безупречна да е на свойта служба.
и с функционалност по призвание
да гони вятъра и своя пърхащ улов
това е ежедневно нейно верую.
Но може би да не забравяме,
че все пак тя е най-съзнателната
неспокойна водна капчица, която
тихичко обича да подремне
до теб стаена и в забрава сгушена.

Съжалявам ,че се забавих, болна съм. По-късно ще добавя снимката, която търсех и песен, както ми е обичай :)






Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Влизаш директно на Първо в топ тен на Маги!:))
07.09.2012 11:32
Ще си причина и основание за "Видя ли? За котките може да се пише интересно и хората ги обичаааат!!!"
Днес ще съм най-критикуваната майка, Сестро!:):):))
Бързо оздравяване!:)
цитирай
2. sestra - И с право ще си, Тит,
07.09.2012 11:56
Маги трябва направо да ти каже"Котките има за какво да бъдат обичанииии!"
Поздрави това дете и благодаря ти :)
цитирай
3. анонимен - :( Предпочитам куч...
07.09.2012 13:33
Предпочитам кучета. По- верни са. Най-верните.
цитирай
4. tikoev - Моята ме чакаше на вратата да се в...
07.09.2012 14:01
Моята ме чакаше на вратата да се върна. Цяла реч изнасяше. Почина горката. Много ги обичам. :)
цитирай
5. sestra - Предпочитам кучета. По- верни са. ...
07.09.2012 14:19
анонимен написа:
Предпочитам кучета. По- верни са. Най-верните.

:) Аз не предпочитам, защото ги обичам еднакво, но е истина, че кучката е най-вярното същество и според мен.
цитирай
6. sestra - Моята ме чакаше на вратата да се в...
07.09.2012 14:22
tikoev написа:
Моята ме чакаше на вратата да се върна. Цяла реч изнасяше. Почина горката. Много ги обичам. :)


Те много говорят :) След като загубих няколко котки, кучета и накрая една велика кучка, а сега тази прекрасна котка, която си е здрава, мисля да не гледам повече, заради тъгата. Но знам ли.
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - "Тя е особено създание..."
07.09.2012 19:11
Почти колкото онова куче на фараоните, така прилично на дакел, което е ненадминато в лов с лъвове, защото не познава чувството на страх:)

Прекрасно е, Стани... Тя, Котката, разхожда своите седем живота... Дължа ти стихотворение.:) И ще го продължа. Може би... И оздравявай!
цитирай
8. sestra - Наде, здрасти :)
07.09.2012 21:13
днес се замислих (понякога става така - замисля те, което си написала), че когато имаш очи без страх или някое от усещанията за различност да погледнеш животно, и дълго се вгледаш, ти може да видиш много неща. Но това, което има значение, е че ти си човек с въображение, на който може да се разчита... така си помислих. Ти казваш, че ми дължиш, не знаех :) а сега вече си чакам дължимото, без може би :) Ще оздравея, къде да ходя.
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти, Стани!:)
08.09.2012 22:47
И на теб може да се разчита. Прегръдка и най-важното е да оздравееш, а за това трябва да си мислиш само светли и добри неща и знаеш, че те обичам и много хора тук.:) Това е равносилно на скорошно оздравяване! Ако е рекъл Бог ще пътувам утре и ще ти донеса една шепа море! Без страх...:) Истинско. Обещавам! До скоро и дай Боже да минава по-скоро! Радостни празнични дни, Стани!
цитирай
10. sestra - Благодаря, че ми казваш това, Наде!
08.09.2012 23:42
Почти съм здрава, дори работоспособна се оказах днес, дано ми бъде простено, че на празник, но се налагаше. На добър път, чакам си шепичката море, че ми е мъчно за него и лека! :)
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - Радвам се, Стани!:)
09.09.2012 22:48
Утре тръгвам, да знаеш, ако не пиша... Ще ти донеса, обещавам!:) Непременно! До скоро!
цитирай
12. sestra - Благодаря и до скоро :)
10.09.2012 07:56
malchaniaotnadejda7 написа:
Утре тръгвам, да знаеш, ако не пиша... Ще ти донеса, обещавам!:) Непременно! До скоро!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577770
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031